Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 15:39:24 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/10779 aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi 
linn, Jõhvi raudteejaam// Narva maantee L11// T16// T17// T18// Narva mnt 
122a// 134// 134b// 136b// 138a// 144// 156// 158// 160// Raudtee tänav T6// 
T8// Linna küla, Tapa-Narva 272,0-272,2 km// Tapa-Narva 272,2-273,5 km 
(Toila (km 271,445) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 2 
edastab TTJA ehitusloa taotluse arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27096599>  (menetlus nr: 
447879), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 13.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CARMEN TAU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister